Medlemsmøte i Kolskogen

02.10: Ikveld ble det arrangert medlemsmøte i Kolskogen etterfulgt av et lite RCM kurs. Ca ti medlemmer møtte, og vi fikk en bra diskusjon rundt flere ting. Medlemsmøter er viktige for oss i styret å få feedback på hva medlemmene ønsker og ser for seg. Her er et lite referat:

– Vinteraktivitet Os: Det var ønske om å fortsette tirsdagskjøringene på Nore Neset, forbedre flomlyset samt å fullføre oppussingen av rommet inne i klubbhuset. Gjøre mer ut av klubbdagene, med mekkekvelder, småkurs etc. I tillegg var det enighet om å forsøke igjen å få til innekjøring på Os skule, enten bare søndager evt noen lørdager sammen med ungdomsklubben som er der da. Fuelkjøringen i kolskogen fortsetter ut november.

– Forslag til Msk. Flere saker ble diskutert litt rundt, og det meste var enighet rundt. Blandt annet var det ønske om å gi SC klassen NC status igjen. Og samle alt i færre stærre løp. Det er også en tråd på klubbens fb side om dette. Ingen forslag ble formulert, men styret har nå en bedre oppfattelse av hva medlemmene ønsker når vi bestemmer om noen forslag skal sendes inn.

– Innekjøring Bildøy: Ønske om å lage kombibane (on road bane med flyttbare elementer) ble støttet av de aller fleste. Men vi må bli enig om hvordan det skal praktiseres. Fire stykker har meldt seg til å lage ny layout på banen. Også enighet om å satse mest på supastox klassen inne på vinteren. Samt å kjøre på Nore neset istedet for Bildøy på søndager der været er fint og ikke for kaldt.

Det var også flere gode innspill på hvordan vi kan ta bedre vare på nybegynnere, drive klubben videre fremover etc. Møtet ble avsluttet med litt myrcm innføring. Det blir det ny runde på om noen uker 🙂

Om du føler noe bør endres eller mangler i referatet, gi meg en lyd på fb eller tlf.

Mvh, Jostein Helland, Leder BOMBK