Norgescup

NC#1 1:10 Off Road 2022:

Hold av helgen 21-22.mai! Da blir det årets første Norgescup for 1/10 offroad på Marås utenfor Bergen! Det blir som alltid er knallbra arrangement med knallgod racing!
Hold utkikk etter invitasjonen i nær fremtid!

NC#1 1:10 Fuel Touring og Modified på Helganes – Karmøy 27 & 28. april 2019

Her finner du all info du behøver for å kunne bli med på årets Norgescup åpning i track på Karmøy. Bombk har ikke asfalt bane selv, men sammen med Helganes RC arrangerer vi endelig et Asfalt NC løp i Vest. Bli med du også! Merk; påmeldingsfristen er ca en uke før løpet..

Endelig Touring/trackløp på asfalt Vestlandet, bare to timer fra Bergen! Benytt sjansen og støtt opp om lokal aktivitet og det klubben din arrangerer!

Vi oppfordrer deltakere at de sjekker formalitetene og bli klar for løp. HER finner du info om hva du må ha på stell.

Formell invitasjon kan ses på lenke under:

Invitasjon NC R1 fuel touring 27 April

Invitasjon NC R1 Modified 28 April

———————————————————————————————————-

NC#3 1:10OR –  3 & 4. august 2019

Her kommer all info du behøver for å kunne bli med på Norgescup løpet vårt i elektrobuggy på Marås i august. Oppdateres. Stay tuned.

DSC04640

Året 2019 blir det arrangert dette ene nasjonale buggyløpet i Bergen & Omegn. Klubben synes alltid det er for få lokale som blir med. Vi satser på å få endret på det nå i 2019 🙂 Benytt sjansen og støtt opp om lokal aktivitet og det klubben din arrangerer! Marås har jo lenge vært en populær bane og iår skal det endelig være NC løp der igjen.

NB! Pass på med å ordne deg lisens i god tid før løpet. Tradisjon tro er det mange som kommer på dette så ca dagen før.., det skaper mye unødig styr. Så om du ikke allerede har gjort dette; fiks dette nå! 😉

Det blir Rekrutt og Truck klasse, det blir kiosk med hamburgere på grillen. Sol har vi bestilt også, så bli med, dette blir en kanonhelg! 2wd kjøres lørdag. 4wd kjøres søndag.  I Truck klassen kan også short course biler delta. Endelig klasseinfo settes av styret og løpsledelsen iløpet av våren så følg med her.

Topp tre Nc1 2wd 2017. Nye muligheter for heder og verdighet i begynnelsen av mai iår.

Anlegget ligger på Marås i Radøy kommune en liten times kjøretur nord for Bergen.

start_4wd

FØLG LINKEN for invitasjon og tilleggsregler KOMMER – TBA

Her finner du PÅMELDINGEN Lørdag

Her finner du PÅMELDINGEN Søndag

Her ser du PÅMELDTE FØRERE Lørdag

Her ser du PÅMELDTE FØRERE Søndag

Info om overnatting, kart, veiforklaring og mye mer om løpet, kommer snart…

Gjør jobben lett for arrangøren og meld deg på i god tid!

———————————————————————————————————-

Norgescup Touring og Track, M-chassis +++ I Flaktveithallen 23 og 24 november 2019. Hallen er booket og NC søknad er levert. Hold av helgen! Mer info kommer 🙂