BOMBK.NO var ikke død.

DSC04640Det har lenge vært temmlig stille på våre gamle nettsider. Dette har vært dels fordi veldig mye av informasjonsflyten går over facebookgruppen, og dels fordi klubben online (det gamle systemet) skulle nedlegges i juni 2015. Styret jobbet da med å finne en ny løsning, og vi landet på å ha en helt enkelt nettside der vi enkelt kan oppdatere var det vi ville ha.

Dette er den nettsiden, i skrivende stund er det ikke så veldig mye innhold. Hovedfokus i klubbarbeidet er naturlig nok på NM, men vi har prioritert å få opp nye sider i forkant. Designet er… enkelt, jeg er ikke webdesigner, og jeg er funksjonalist på en god dag og estetisk utfordret på en dårlig. Hovedfokus for nettsiden er tilgjengelighet, informasjonen skal være lett å finne, lett å legge ut og lett å dele. WordPress som vi bruker nå gir oss i langt større grad muligheten til å legge ut oppdateringer på banen, eller fra flere brukere.

Hvis det er informasjon dere savner så enten gi styret beskjed, eller send meg en melding på facebook.

Bjarte Erstad