Velkommen til Teamløp på BRCA 27.12!

Når alle julegavene er åpnet, julemiddagen er fordøyd og skuffelsen over at BRCA ikke var åpen mandag den 24. desember er forbi, så er det på tide å komme seg tilbake på BRCA den 27.desember. Da er det tid for å slite litt gummi eller teste de nye delene som du ønsket deg til jul, men endte opp med å kjøpe selv fordi du ikke fikk dem.

27.desember er det nemlig tid for det årlige teamløpet på BRCA og da trenger vi både erfarne, litt erfarne og enda litt mindre erfarne førere for å få til dette løpet. Løpet vil i år ha et annet format enn tidligere for utvidet julestemning og bedre tid til å justere og reparere bilene.

Vi starter med å dele inn i lag på tre-fire personer før de første bilene ruller over startlinjen klokken 18:30. Da starter en times kontinuerlig kjøring der en på laget kjører, en plukker og den tredje personen kan få gumle pepperkaker eller lade batterier, alt etter hva han/hun foretrekker. Når motoren blir varm, batteriet begynner å bli tomt eller føreren får lyst på pepperkaker så skifter teamet fører og plukker slik at teamet alltid har en plukker og en kjørende bil på banen. Når en time er gått har vi en pause på cirka 30-45min før vi starter opp igjen med en times kjøring. Når denne timen er over så stikker det laget med flest runder av med seieren og vandrepokalen som ifjor ble vunnet av Adrian, Lars og Håvard.

Det er viktig at vi får førere i alle alders- og erfaringsklasser slik at vi kan dele inn i så jevne lag som mulig. Påmeldingen er åpen HER

Det blir samme spreke layout på begge rundene :-)
Banen er klar, er du? 🙂