Tidsplan og heat for helgen i Flaktveithallen

Denne helgen arrangerer klubben som kjent on road norgescup og klubbløp i Flaktveithallen. Pga få deltakere i 1:12 Track klassen vil denne gå ut. Men de andre klassene kjøres som planlagt og vi er godt fornøyd med påmeldingen. Deltakere og tidsskjema for løpsdagen, søndag ligger ute på myrcm.ch.

Fredag: Vi lesser inn tepper, bord og stoler. Kl 22-24isj

Lørdag: Ferdigstilling av bane og anlegg kl 8-12. Trening med telling oppdelt i klasser fra kl 14-18. Registrering fra kl 16-18. Vi har ikke tilgang til kjøkkenet denne dagen så det blir enkel kiosk lørdag. Full kiosk søndag.

Søndag: Hallen åpner kl 08. Registrering 09-0930. Første kval kl10. Se detaljert tidsskjema og oppdatert heatoppsett HER

NB! Det forventes at alle klubbens medlemmer er med å rydde opp søndag ca kl 17-1930. Vi ber også om at alle fra BOMBK tar med seg vaffelrøre lørdag eller søndag eller begge dager. 🙂