Klart for ny runde i Vestlandsmesterskapet og løp med Rally, Short Course og 1/8 elektro. På Kaland!

03.08: Søndag 16 august er det klart for heftig klubbløp og ny runde i Vestlandsmesterskapet på Kalandseid. Banen er i hagen til klubbens kondiskonge Dag Hilland. Mange husker kanskje VM runden som ble kjørt på Dag sin forrige hagebane i Hegglandsdalen. Flashback bilde HER.  Nå har Dag flyttet, og bygget ny hagebane…

Fakta: – Påmelding i menyen over. Direktelink HER – Startavgift kr 100 pr klasse. Junior 1/2 pris – Tidsskjema på myrcm.ch. Direktelink HER – Klasser: 2+4wd buggy(VM), SC, 1/8E og Rally. – Førerne bes ta med mekkebord og forgreningskontakter. – Værforbehold pga manglende tak over mekkområde og førerrampe – Påmelingsfrist er fredag før løpet.- Dette blir garantert et race utenom det vanlige! Vel møtt!

valle_raceway