Invitasjon til Team-løpet på BRCA!

Det er på tide med det årlige Teamløpet på BRCA!

I år kjører vi en ny variant! Det blir mulighet for å kjøre både M-chassis, buggy og truck, men bare en bil per person. I tillegg blir det pizza, Dash4Cash og mye annet moro! Dersom du ikke ønsker å kjøre, men bare ønsker å komme, delta på mini-julebordet og gomle litt pizza så er det også fullt mulig!

Slik fungerer Teamløpet:

Alle deltakere deles inn i ulike lag. Over to perioder kjører vi 3 timer med intens racing der laget med flest runder vinner. En person fra laget kjører, en person er påsetter og den siste personen lader batterier, drikker kaffe eller hva enn det faller inn for personen å gjøre. Førerbytter gjøres når laget ønsker. Etter 1,5timer kjørt blir det pizza før vi fortsetter den siste delen med enda hardere racing.

Priser:

100kr pr person inkl pizza.

50kr for pizza dersom du ikke kjører. Meld fra til Anna eller Nils dersom du ønsker dette.

Dobbel pris for ikke-medlemmer av BOMBK.

Påmelding gjøres på:

Tidsskjema: