Invitasjon til: Hillands Høstfest 2016

Søndag 9.oktober er det duket for klubbløp på «DayHill Raceway» på Kaland. Banen er for det meste naturgress, og det er et utrolig kult underlag å kjøre på!

dagraceway_1

Dette blir helt klart det råeste som skjer på Kaland i høst. Det blir Buggy og Truck/SC/Rally/1:8E Mix klasse. Påmeldingen er nå åpen, se menyen over. Max deltakerantall er 20 personer og vi har mekkebord til de 10 første som melder seg på. Telt etc kommer påplass til racet. Det blir også Kiosk med Ruth som kiosksjef 🙂 Påmeldingsavgift er 100kr pr klasse for seniorer og 50kr for juniorer. (Og som vanlig gratis for barn opp til 12 år med gyldig medlemskap og barnelisens.) PÅMELDINGSFRISTEN ER FREDAG 7.okt kl 23. Påmelding etter dette koster 200kr pr klasse! PS!Det er meldt KANONVÆR!!

Dag Hilland har laget en idyllisk bane i hagen sin på Kaland