KJØP ÅRSKORT 2016 NÅ

Vi starter nå salg av «Årskort alle baner» for 2016. Skaff deg kortet i god tid før årsskiftet så får du også glede av den nye flotte buggybanen på Garnes fra januar og on road banen på bildøy fra dd og ut januar måned. Kortet koster 1000kr for voksne 1/2 pris for juniorer. Man kan også kjøpe familiekort. Prisen for dette er 1500kr. Årskort betaling fra våre medlemmer er noe vi først og fremst må ha for å kunne gi alle et godt innendørs tilbud. Der vi betaler husleie. For årets første 6 måneder har klubben avtalt å betale fast månedtlig leige til Bergen RC Arena på Garnes i Arna. Klubbens telleanlegg, står også fast her. Det blir permanet kiosk i lokalet +++:-) Vi håper og antar selvfølgelig at dette blir permanent i hele 2016.

BRCA gutta ønsker ikke at det publiseres bilder av det nye anlegget før åpningen, men eg kan garantere at folk ikke kommer til å bli skuffet… Hallen er ca 500kvm. Det er splett nytt EOS teppe på alt, masse gøye kombinasjoner kombinert med fin flyt i banen. NB! (Om det blir solgt for få kort iforhold til husleie så kan det være at kortet må gjøres om til halvårskort for å kunne fortsette med innebane. Dette blir avgjort på Årsmøtet i mars.)

GÅ TIL «BOMBK BANER» I MENYEN OG FØLG PROSEDYREN DER!!! 🙂