On Road Klubbløp Bildøy Torsdag 10/12 kl20-22 – RudolfRacet

Neste torsdag kjøres det klubbløp på Bildøy. Det er satt opp flere on road klasser, men vi kjører fritt regelverk så det er bare å bli med!!

rudolf

Formel1 : Åpen klasse for F1 og 1/12Track og lignende biler.

M-chassis: (Minicupen sine regler er et utgangspunkt, men folk får kjøre med det de har)

Touring og Supastox er også åpne klasser uten motorbegrensing. Gummidekk i touring og skumdekk i supastox.

Er det mindre enn fire påmelde førere i noen av klassene kan den bli strøket eller slått sammen.

Det er ikke pokaler på løpet. Men nissen kommer kanskje? Startkontingent: Gratis for medlemmer med «årskort alle baner» (2015 eller 2016), samt medlemmer under 13år. Kr50 pr klasse for andre medlemmer. Er du ikke medlem så melder vi deg inn i klubben 🙂 NB! PÅMELDINGSFRISTEN ER ONSDAG 9/12 kl 22. Etterpåmelding er ikke mulig.  (Det er mulig å trekke seg fra løpet frem til kl 19 på løpsdagen på sms 92638517)

Påmeldingen er åpen HER