Unik økonomisk avtale i boks for Bombk

Sorry… Dette var en Aprilspør…

Det er stadig nye og økende utgifter å drive klubben og det å drive i økonomisk balanse har i det siste vært en tøff utfordring. Men nå går det mot meget lysere tiden for klubben vår og dens medlemmer. I en unik avtale sammen med flere selskap, fra blandt annet Russland, Argentina, Kina og Nigeria, får klubben godt betalt på å dele alle personopplysningene fra vårt medlemsregister.

DSC08876

At slike opplysninger skulle kunne være av så stor verdi for våre nye samarbeidspartnere var jo veldig overraskende og gledelig for oss. Vi snakker her om faste inntekter i titusen kroners klassen, hvert år. Om vi kan oppgi ytterligere opplysninger om bankforbindelse etc er vi lovet enda mer penger, (dette er data vi kan lese ut av vår bankterminal) men av sikkerhetsmessige årsaker venter vi litt med det.

Hvordan og når klubben vil motta oppgjør for opplysningene er fremdeles ikke helt avklart, men det antar vi blir plankekjøring 😉

Ellers ber vi våre medlemmer om å være hyggelig og imøtekommende om man blir kontaktet av noen av disse firmaene.  For å komme igang kjapt valgte vi å starte med de medlemmene vi har med oss på «Bombk-Intern» Gruppen, men som ikke har tegnet tradisjonelt medlemskap i 2016. Om noen av våre medlemmer mot formodning ikke skulle ønske å være med på dette, så ber vi om tilbakemelding på det snarest på facebook.

Mvh, Styret