Siste innspurt før NM på Nore Neset.

DSC08858 Tirsdag var en stor del av klubbens medlemmer samlet til dugnad på nore neset. Banen begynner virkelig å se bra ut og rammene rundt er på god vei. Klubben har gått til innkjøp av nytt mekketelt og i går skulle dette opp. Under Frode Olsvolds kyndige blikk ble alle mann satt i arbeid og før det ble kveld på Neset var rammeverket kommet opp. DSC08867

Enkelte av arbeidsstillingene var slik at HMSopptatte sjeler ville fått vondt i magen, men det gikk seg til til slutt. Vi satser på at med 25kvm telt vil mekkebehovet være dekket uansett vær. Teltet er av en veeeldig permanent type, så fasilitetene vil bli stående på banen i overskuelig framtid. DSC08894Det ble også malt litt, flikket på underlaget og hengt opp bannere. Det vil nok foregå dugnadsvirksomhet på nore neset hele uken, så de som føler seg kallet vil nok finne arbeidsoppgaver. Klubbkassen stilte med Pizza til dugnadsgjengen og jeg tror nok det var nok av slitne sjeler som satte kursen vekk fra banen når solen gikk ned i går.

DSC08876I dag (onsdag 10/06) skal duken trekkes på teltet, så om noen har mulighet eller ønske om å stille på dugnad så er dere hjertelig velkommen til å komme kl 1900.

Takk for sykt god innsats i går gutter og jenter. Jeg prøver å unngå å liste opp navn siden det er så lett å glemme noen.